آموزش‌ های غیر حضوری :

تجارب موجود در فرایند توسعه اقتصادی در کشورهای توسعه یافته و نوپای صنعتی نشان می دهد که توان مدیریت یکی از اهرم های قوی و محرک های اصلی توسعه است . نیاز به تقویت و تجهیز کادر مدیریت بخصوص در سطح اجرایی در کشور ما نیز بخوبی احساس شده است . کشور ما اکنون نیازمند مدیرانی است که بتواند با بهره گیری از آخرین دستاوردهای دانش مدیریت و رهبری ، راه را برای توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی هموار نمایند.

آکادمی هایتک (مرکز آموزش مدیریت و رهبری ایرانیان سابق)  با همکاری سازمان ها و مجامع بین المللی به منظور پرورش چنین مدیرانی که از محدودیت زمان برخوردار بوده و قادر نیستند دوره های مختلف را بصورت حضوری شرکت کنند ، دوره های غیر حضوری ( مکاتبه ای ) طراحی نموده است.

دوره های آموزش مکاتبه ای در حقیقت روش آموزش از را دور و بدون نیاز به حضور بر سر کلاس می باشد که با استفاده از جدیدترین تکنیک های آموزشی روز دنیا شما را قادر می سازد با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت ، خود را برای ورود به دنیای پیشرفته و بازارهای جهانی امروز آماده سازید . این روش ابتکاری است که موسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد (UNITAR) برای اولین بار آن را به عنوان قسمی از فعالیت های کشورهای موسوم به G77 معرفی کرد که هم اکنون برای ۱۳۴ کشور جهان فعالیت میکند. هدف نهایی این ابتکار توسعه دانش بشر برای همگان است.

آموزش های غیر حضوری این مجموعه در سه بخش زیر قابل ارائه هستند :

دوره های آنلاین

دوره های مکاتبه ای

دوره های آنلاین

دوره های آنلاین

وبینارهای آموزشی

وبینارهای آنلاین آموزشی

دوره های دانلودی

دوره های دانلودی