مشاوره کسب و کار و بیزینس کوچینگ Coaching business به شما کمک می‌کند جایگاه مطلوبی برای سازمان، در مسیر توسعه کسب و کار، مدیریت واحدها و سرمایه انسانی ترسیم کنید. سپس به تحلیل شیوه حرکت از شرایط فعلی به آن جایگاه بپردازید.هدف از آموزش و مشاوره کسب و کار هایتک ، ایجاد یک تیم با تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان شماست تا خودشان پس از اتمام پروژه مشاوره کسب و کار، سازمان را در مسیر صحیح به حرکت درآورند. 

فلسفه وجودی این دپارتمان آموزش علوم و مهارت­ های مورد نیاز برای مدیران و کارآفرینان کشور جهت ارتقای کارآمدی و اثربخشی فعالیت­های مدیریتی آنهاست. این دپارتمان در تلاش است تا با ارائه خدمات منسجم، به­ روز و کاربردی برای مدیران، کارآفرینان و علاقمندان به فعالیت­های کسب­ و کار، آنان را برای پیگیری ایده ­های نابی که دارند و یا موفقیت در فعالیت­های فعلی­شان یاری دهد و با ارتقای مستمر کیفیت، بهره ­گیری از مدرسان با صلاحیت، سرفصل­ها و محتوای علمی به ­روز مبتنی بر نیاز کسب­ و کارهای نوین و تیم حرفه­ ای برنامه ­ریزی، یک تجربه عالی در یک پلتفرم آموزشی پویا و پرنشاط را برای مخاطبان رقم بزند.کادر برنامه­ ریزی و مدیریت آموزشی این دپارتمان، بر ارائه مشاوره آموزشی موثر بر اساس نیاز تخصصی مدیران و کارآفرینان به متقاضیان پیش از شرکت در کلاس­ها و همچنین ارتباط حرفه ­ای مستمر و صمیمانه با دانشپذیران در طول ارائه خدمات آموزشی تاکید دارد.

خدمات مشاوره کسب و کار هایتک

  • خدماتی که شرکت مشاوره و آموزش کسب و کار نجات در زمینه مشاوره ارائه می‏دهد شامل موارد زیر می‏باشد:
  •  
    • طراحی انحصاری BUSINESS MODEL (مدل کسب و کار )برای رقابتی شدن و جلو افتادن در بازار
    • برنامه‏‌ریزی و تحول استراتژیک برای پایداری و موفقیت شرکت در افق بلندمدت
    • سنجش سلامت سازمان برای تشخیص مهمترین نقاط بهبود
    • طراحی داشبورد سازمان برای نظارت بر عملکرد سازمان و واحدها
    • کلینیک کسب و کار برای دریافت خدمات مشاوره در یک حیطه مشخص
    • آموزش و کوچینگ نیروی انسانی جهت قبول مسئولیت‌های حیاتی بیشتر

چرا مشاوره کسب و کار ؟

اگر قبل از شروع هر کسب و کاری به سراغ مشاورین متخصص کسب و کار در حوزه‌ کاری مربوطه بروید می توانید پیش از راه اندازی کسب و کار، همه جوانب را با دقت بررسی کرده و فرصت‌‌ها را دریابید، چالش ها را به درستی شناسایی کنید، از هدر رفت هزینه های اضافی جلوگیری کرده و در رشد و درآمدزایی کسب و کارتان مسیر کوتاه تری را طی خواهید کرد.در ابتدای امر، برای توسعه کسب و کار شما, اقدام به توسعه و رشد فردی مدیرعامل و تمام کارکنان مجموعه خواهیم نمود. نتایج مثبت و روند رشد و پیشرفت مجموعه پس از اتمام هر بخش از کار، برای تمامی افراد شاغل در کسب و کارتان، کاملا قابل لمس و اندازه گیری خواهد بود. در ادامه مسیر، کسب و کار شما در تمام جهت ها و فرآیندهای کاری شروع به رشد و افزایش بهره وری نموده و این روند به تدریج در طول مدت قرارداد مشاوره کسب و کار، قابل بررسی و مشاهده خواهد بود. خدمات شرکت مشاوره کایزن در بخش مشاوره کسب و کار شامل مواردی مانند: مشاوره طرح بازاریابی، مشاوره افزایش فروش، سیستم سازی سازمانی، تحقیقات بازار آفلاین و آنلاین، مشاوره طرح تجاری و… می باشد. هدف از آموزش و مشاوره کسب و کار هایتک ، ایجاد یک تیم با تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان شماست تا خودشان پس از اتمام پروژه مشاوره کسب و کار، سازمان را در مسیر صحیح به حرکت درآورند.
مدیریت فروش

مدیریت فروش

مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی

مدیریت مالی و حسابداری

مدیریت مالی و حسابداری

مدیریت تولید

مدیریت تولید

کسب و کار آنلاین

کسب و کار آنلاین

مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی

مدیریت استراتژیک

مدیریت استراتژیک

مدیریت فرایندها

مدیریت فرایندها

مدیریت و کنترل پروژه

مدیریت و کنترل پروژه

هوش تجاری

هوش تجاری

مراحل مشاوره

1

ارتباط با کارفرما

در مرحله اول پس از برقراری ارتباط با کارفرما، تیم مشاوران شرکت اقدام به مصاحبه با کارفرما و تعیین مشکلات و اولویت های بهبود از نظر کارفرما می نماید. در این فاز شرکت کارفرما به وسیله یک پرسشنامه استاندارد طی 136 سوال، ارزیابی شده و امتیاز نهایی آن به مدیریت ارائه می گردد. در پایان هماهنگی های لازم در خصوص عارضه یابی و مصاحبه با پرسنل شرکت کارفرما انجام می پذیرد.

2

حضور در شرکت مربوطه و آنالیز بخش های مختلف

در این فاز تیم مشاور با حضور در شرکت کارفرما، متناسب با مسئله طرح شده و امتیاز نهایی فاز قبل، اقدام به مصاحبه با پرسنل بخش های مختلف شرکت نموده و در صورت وجود فرایندها و مستندات مرتبط، اقدام به مطالعه این مستندات خواهد نمود. تعداد ساعات مورد نیاز و پرسنلی که مورد مصاحبه قرار خواهند گرفت بسته به نوع مشکلات و اندازه سازمان متفاوت خواهد بود.

3

تعیین معضلات و مشکلات مجموعه و ارائه راه حل کلی

در این مرحله طی جلسات مشاوران و با استفاده از مشاهدات حاصل از مصاحبه حضوری و بررسی مستندات، تیم مشاور اقدام به تعیین اولویت های بهبود در شرکت کارفرما می پردازد.

4

تخمین و تعیین زمان لازم جهت بهبود بخش های مختلف

با پایان فاز سوم و تعیین اولویت های بهبود، تیم مشاور اقدام به تعیین نفر ساعت مورد نیاز جهت اصلاح هر بخش و تعیین زمان مورد نیاز جهت اصلاح می نماید.

 
5

بستن قرار داد با کارفرما

با تعیین اولویت ها و تعیین زمانبندی اجرای پروژه، نتایج حاصل از فازهای قبل به شکل اولویت بندی فازهای پروژه و Action Plan به کارفرما ارائه گشته و با اخذ نظرات ایشان و در صورت موافقت اقدام به عقد قرارداد خواهد شد.

 
6

تعیین تیم اجرایی

پس از عقد قرارداد، تیم مشاور اقدام به تعیین تیم اجرا و متخصصان مورد نیاز برای هر قسمت از پروژه خواهند نمود. برای هر قسمت ممکن است نفراتی در سمت های مدیر پروژه، مشاور، کارشناس ارشد، کارشناس و کارمند، اقدام به انجام اصلاحات نمایند.

 
7

معرفی تیم به کارفرما و شروع فاز اجرایی

در این مرحله اکشن پلن نهایی شده و اعضای پروژه به کارفرما و واحدهای سازمانی مرتبط معرفی می شوند. پس از جلسه معرفی اجرای پروژه بر طبق Action Plan آغاز می شود.

 

نحوه ارائه خدمات مشاوره کسب و کار

مشاوره حضوری

مشاوره حضوری

در مشاوره حضوری ما افتخار میزبانی از شما در محل دفتر مجموعه مدیرنو را خواهیم داشت. ما از اینکه مفتخر به میزبانی عزیزان از اقصی نقاط ایران هستیم به خود میبالیم. 

برای انجام هماهنگی لازم و رزرو وقت مراجعه حضوری به دفتر مجموعه مدیرنو، می‌توانید همین حالا، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همکاران واحدمشاوره به صورت کاملا رایگان پاسخگوی پرسش‌های شما هستند و راهنمایی‌های لازم را به شما میدهند.

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

با خدمات مشاوره آنلاین، امکان دریافت مشاوره کاری و تجاری به صورت اینترنتی و تصویری برای شما فراهم شده است.

به دلیل وجود درخواست‌های متعدد مشاوره تجاری و کاری از سراسر ایران و با توجه گستردگی حوزه کاری و نقاط فعالیت ما امکان مشاوره آنلاین فراهم شد.

اگه امکان مراجعه حضوری به دفتر مجموعه مدیرنو رو ندارید، مشاوره آنلاین با تماس تصویری این امکان را از هر کجای ایران برای شما فراهم می‌کنیم.

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی

درصورتی‌که تمایل به مشاوره آنلاین به صورت تصویری نداشته باشید، میتوانید از خدمت مشاوره تلفنی کسب و کار مدیرنو بهره‌مند شوید.

با توجه به عدم دسترسی همه به شرکت در جلسات حضوری یا ابزارهای آنلاین در نقاط مختلف کشور، مشاوره تلفنی کسب و کار یاری‌رسان شما در حل مشکلات و دغدغه‌هایتان خواهد بود. 

تضمین خواهیم کرد که کیفیت و شرایط ارائه مشاوره تلفنی کسب و کار هیچ‌گونه تفاوتی با مشاوره‌های حضوری نخواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره کسب و کار ، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید . در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس می گیرند .

    این فرم از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. بیاموزید داده‌های شما چطور پردازش می‌شود.