ماهنامه علمی ، آموزشی و تخصصی کانوک

ماهنامه کانوک (تحت امتیاز وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، با هدف انتشار روزآمدترین مفاهیم و دانش مدیریت، فناوری هی روز ، مطالب کارآفرینی و نوآوری و هوش مصنوعی  در میان مدیران، کارشناسان و مشاوران بنگاه‌ها و سازمان‌ها، دانشجویان ، استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و علاقه مندان ، از اول سال 1403 شروع به فعالیت کرده است. این سایت که متعلق به مجموعه مهرپژوهان و آکادمی هایتک می‌باشد، با سه هدف راه‌اندازی شده است:
- دریافت مقالات: افراد علاقه‌مند به انتشار مقاله در ماهنامه کانوک می‌توانند با مراجعه به سایت، به لینک "راهنمای نویسندگان" مراجعه نموده و مراحل ثبت نام و بارگذاری مقاله را گام‌به‌گام و مطابق راهنما انجام دهند. همه مقالات در هیئت تحریریه ماهنامه کانوک مورد داوری قرار می‌گیرند و در صورت تأیید، در مجله منتشر خواهند شد. حداقل زمان داوری مقالات دو هفته می‌باشد. زمان و شرایط چاپ در اختیار دفتر ماهنامه می‌باشد.
- اشتراک مجله: علاقه‌مندان به اشتراک ماهنامه تدبیر می‌توانند با مراجعه به لینک "اشتراک کانوک " فرم اشتراک مجله را دریافت نموده و پس از تکمیل اطلاعات، اشتراک خود را نهایی نمایند . - خرید مقالات: علاقه‌مندان به خرید مقاله می‌توانند از طریق لینک "آرشیو مقالات" مقاله مورد نظر را انتخاب کرده و روی بخش "متن کامل (PDF)" کلیک کرده تا درگاه خرید باز گردد (لطفاً پیش از خرید، قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید).

ماهنامه علمی ، آموزشی و تخصصی کانوک ​

مشخصات نشریه شروع انتشار1403عنوان خلاصه استاندارد: کانوکاعتبار نشریه: پژوهشی - تخصصی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) هدف گذاری جهت دریافت اعتبار علمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوریتوالی انتشار: ماهنامه ۱۲ شماره در سالنوع مقالات قابل انتشار: پژوهشی و مرورینوع داوری: فرآیند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و حداقل 2 داور و 1 داور تطبیقیمیانگین زمان داوری: 1  ماهمیانگین بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتیکمتر از ده روزنوع داوریبه صورت تخصصی و Peer Reviewزبان نشریه: فارسی (چکیده: انگلیسی)وضعیت انتشار: چاپی و الکترونیکیروش مأخذنویسی: (APA 2020)نوع دسترسیرایگان (دسترسی آزاد به همه مقالات)شاپا چاپی: شاپا الکترونیک: ایمیل نشریه: info @ mazdyasna.comسایت نشریه: https://www.mazdyasna.com/

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اصول اخلاقی انتشار اثر

فرایند پذیرش اثر

راهنمای نویسندگان

پرسش‌های متداول

قوانین و مقررات