مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک ،  با مجوز رسمی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به کمک کادری مجرب و حرفه ای با هدف مشاوره  تخصصی کارآفرینی، راه اندازی کسب و کار و حمایت از آنها در حوزه های :*تولید محتوا*برندینگ، توسعه و حفظ شهرت برند و سنجش وفاداری مشتری*دیجیتال مارکتینگ، استراتژی کسب و کار و بازاریابیفعالیت می­کند


مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک ، عمدتا در زمینه کارآفرینی دانشگاهی و دانش بنیان فعالیت می نماید و کارآفرینان بالفعل و بالقوه می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارفرینی هایتک از زیرمجموعه های شرکت مهرپژوهان هومان و آکلدمی هایتک است. این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد و به ارائه مشاوره و خدمات کارآفرینی در جهت راه اندازی و توسعه بازار و تامین مالی می پردازد.

 این مرکز، تا به حال 20 تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ها، مراکز فناوری و پارک های رشد منعقد کرده است و به فعالان عرصه کسب و کار و کارآفرینی کشور، ارائه خدمات و مشاوره می نماید.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک ، جهت توانمندسازی کارآفرینان بویژه در گام های نخست از کسب و کار خود، اقدام به طراحی و عرضه دوره های آموزشی چندرسانه ای از جمله مجموعه دوره های سه گانه کارآفرینی دانش بنیان، دوره آموزشی چندرسانه ای تدوین طرح  کسب و کار(Business Plan)  و دوره چندرسانه ای نحوه ارائه ایده کسب و کار به سرمایه گذاران، کرده است.

 

مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک با دو نوع مجوز تحت عناوین مشاوره کارآفرینی، شتابدهنده زیر نظر اداره کار و تعاون فعالیت می کند. 

زمینه‌‌های فعالیت مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک :

۱- شبکه‌سازی و به‌همرسانی کسب‌وکارها

۲- ارائه مشاوره تخصصی به صاحبان ایده‌های نوآورانه از جمله تهیه و اجرای: طرح توجیهی فنی و اقتصادی (امکان‌سنجی FS و پیش‌امکانسنجی PFS)؛ طرح کسب‌و‌کار (BP)؛ مدل کسب‌وکار (BM)

۳- شناسایی فرصت‌ها برای سرمایه‌گذاری و هدایت صاحبان سرمایه و ایده در چارچوب طرح‌های نوآورانه و بازارپذیر کسب‌وکار

۴- ارائه مشاوره‌های تخصصی به کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای تعاون‌محور با رویکرد افزایش توان رقابت‌پذیری در بازارهای هدف

۵- ارائه مشاوره به متقاضیان در زمینه قوانین و مقررات مرتبط با کسب‌وکار (نظیر ارائه مشاوره به متقاضیان در زمینه قوانین کار و تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و دارائی و قوانین مرتبط با پایان دادن فعالیت کسب‌وکارها)

۶- ارائه مشاوره به متقاضیان در زمینه قوانین و مقررات مرتبط با کسب‌وکارهای مشاغل خانگی و اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت صاحبان مشاغل خرد و خانگی

۷- ارائه مشاوره به متقاضیان در زمینه تأمین مالی طرح‌های نوآورانه، دریافت تسهیلات و انواع ضمانت‌نامه‌ها

۸- عارضه‌یابی کسب‌و‌کارها از جمله تعاونی‌ها و استارت‌آپ‌ها و ارائه راهکارهای تخصصی

۹- ارزیابی همه‌جانبه طرح‌های نوآورانه، شاخص‌های سودآوری و تبیین فرآیندها

۱۰- ارایه مشاوره به‌منظور جذب، انتقال و به‌کارگیری فناوری‌های مدرن و افزایش دانش فنی بنگاه‌های اقتصادی، تعاونی‌ها و نهادهای اجتماعی

۱۱- ارائه خدمات مشاوره‌ی آموزشی، برنامه‌ریزی و مدیریتی به کسب‌وکارها

۱۲- ارائه مشاوره در خصوص افزایش بهره‌وری، مدیریت جامع کیفیت به کسب‌وکارها، کسب‌وکارهای نوپا، فناور و دانش‌بنیان

۱۳- برگزاری رویدادهای ترویجی کارآفرینی از جمله تورهای کارآفرینی، باشگاه کارآفرینان نوجوان و نظایر آن

۱۴- برگزاری رویدادها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی کارآفرینی

۱۵- ارائه خدمات تجاری‌سازی، ارزیابی و ارزش‌گذاری

۱۶- ارائه مشاوره در خصوص ثبت مالکیت فکری، مشاوره تحقیق و توسعه (D&R)، مدیریت زنجیره تامین، مشاوره بازار و فرایندهای نوآوری

۱۷- تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی شرکت‌ها، ارزیابی اعتباری و سرمایه‌گذاری، ارزیابی توان صادراتی (ERA)

۱۸- نظارت بر مصرف سرمایه‌گذاری، تسهیلات و اجرای طرح‌ها

۱۹- ارائه خدمات بندهای فوق به‌صورت بین‌المللی

۲۰- ارائه مشاوره و هدایت متقاضیان به‌منظور دریافت گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی

۲۱- ارائه خدمات به آزادکاران (فریلنسرها)

۲۲- ارائه هرگونه خدمات و فعالیت‌های مرتبط دیگر به دستور و تأیید دفتر

آموزش الکترونیک کسب وکار

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک ، جهت توانمندسازی کارآفرینان بویژه در گام های نخست از کسب و کار خود، اقدام به طراحی و عرضه دوره آموزشی چندرسانه ای کرده است.

با مراجعه به آدرس اینترنتی mazdyasna.com می توان در دوره های کارآفرینی شرکت کرد. در ادامه به تعدادی از دوره های کارآفرینی که بصورت لوح فشرده و برنامه آنلاین عرضه شده اند اشاره می شود.

دوره آموزشی چندرسانه ای تدوین طرح کسب و کار (BP)

 

 دوره ”مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی”، کاربران، مطالبی درباره سرمایه در کارآفرینی، تامین مالی کارآفرینی، سرمایه اجتماعی، شایستگی اجتماعی، سرمایه انسانی، مهارت های فردی و خودآگاهی، تخصص کسب و کار، تیم سازی، سرمایه گذاران خطرپذیر، مذاکره برای جذب سرمایه گذار و … فرا می­گیرند. هدف این دوره کمک به کاربر در جهت تفکر نظام مند و رفتار خلاقانه در راستای جذب و مدیریت منابع مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار جدید است.

دوره چندرسانه ای نحوه ارائه ایده کسب و کار به سرمایه گذاران

 
مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی هایتک ، در جهت بهبود و تقویت مهارت پرزنت ایده های کارآفرینانه و جذب سرمایه، اقدام به تهیه یک دوره آموزشی  با عنوان ” نحوه ارائه ایده کسب و کار به سرمایه‌گذاران” نموده است. این دوره دربرگیرنده مباحثی همچون آناتومی یک ارائه خوب، نمونه های ارائه خوب و بد، سبک ارائه خوب، زمان مناسب جهت جذب سرمایه، اصول مهم در کسب و کار و … می باشد و توسط استیو پرس، رئیس گروه تکنوتیک دانشگاه MIT ارائه شده است. 

جهت دریافت مشاوره خدمات کارآفرینی ، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید . در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس می گیرند .

    این فرم از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. بیاموزید داده‌های شما چطور پردازش می‌شود.